Een tijdje geleden liet ik al weten dat Evie een nieuwe kamer zou krijgen. De vraag was toen nog…houden we de boom (Inke behangboom) ja of nee. Op dat bericht heb ik nog nooit zoveel reacties gekregen (klik hier) en de meeste waren voor het behoud van de boom. Inmiddels heeft Evie al een paar maanden een groot bed en een nieuwe kamer. Zal de boom zijn gebleven? Eind deze week een post met foto’s van haar nieuwe kamer. Vandaag nog even een kijkje in haar oude kamer. Een hele andere stijl dan dat ze nu heeft. Ik heb altijd veel vragen gekregen waar ik bepaalde spulletjes had gekocht. Maar ze gaan nu allemaal weg. Heb je interesse kijk dan even op Marktplaats via deze link: Evies Stuff for sale misschien dat ik er iemand anders nog blij mee kan maken.
++++
Heel erg mooi Suzanne! Dit belooft veel goeds voor de nieuwe kamer van Evie 🙂 Ik ben heel benieuwd.
Fijne dag! Groetjes, Clarieke
De kamer was heel lief en zoet. Denk dat de kamer van nu veel beter bij haar past…. zo’n stoere meid ☺ Wel schattig al die meiden frummels. Doe je goed zo op Marktplaats! ben je vast zo kwijt.
Snoop doll ligt voor je klaar!
Groetjes,
Steef
Ik denk dat je de boom weggehaald hebt! Jou kennende zal het vast een geweldige stoer kamertje geworden zijn!!
Kijk erg uit naar de uitzending van EH&T 🙂
Fijne avond
X Els
Ik spot op de foto van de lamp op Marktplaats al een leuk nieuw behangetje, ik ben heel benieuwd naar hoe het kamertje er nu uit ziet! Vást prachtig, geen twijfel mogelijk!
Slim hoor, spulletjes op Marktplaats zetten! Als ik een kind had, zou ik je er vanaf helpen.. 😉
Groetjes,
Femke
IK BEN HEEL BENIEUWD NAAR HAAR NIEUWE KAMER.
MAAR HAAR OUDE KAMER IS OOK AL GEWELDIG.
FIJNE DAG,
MIRANDA
Ik vind deze kamer al zo fantastisch!
Ooeeehh spannend!! Ben benieuwd..
Maar denk dat de boom weg is.. had ik ook/wel gedaan! 😉 hihi
En idd ook ik ben benieuwd naar de uitzending ♥
X Laura
heloo evi, good morning :d
mantap nih boneka
Leuk!
Clearly, there are varying degrees of interest in buying or gucci replica even fake products across various wealthy consumer segments as well as across product categories. Our research indicates that chanel replica many consumers have deep desire for “real” (and very expensive luxury goods) despite high availability of (cheap) fake goods. There is a difference though between some wealthy consumer segments who will not think to buy fake and those hermes outlet who will comfortably mix the two. For example, over 90% the segment disagree with buying fake watches and jewelry, whereas the figure is only 42% for the to Earth segment.